31 Mart yerel seçimlerinin üzerinden 7 ay geçti. Başta ulaşım olmak üzere hemen her alanda büyük vaatlerle iş başına gelen AK PARTİ’li yönetimin, mali kıskacın da etkisiyle adeta eli kolu bağlanmış durumda. Büyük projeler için beklenen Ankara desteği de gelmeyince verilen sözlerin zamanında yerine getirilip getirilmeyeceği merak konusu.
Buna karşılık Bursa Büyükşehir Belediyesi, reklam ve tanıtım için sosyal medyayı son derece yoğun kullanıyor. Ancak sosyal medya hesaplarının da ne derece etkin ve doğru kullanıldığı tartışma konusu.
Büyükşehir Belediyesi’nin Twitter hesaplarında yapılan icraatlardan çok, Başkan’ın kabulleri ve ziyaretleri, çeşitli duyurular ve etkinlikler paylaşılıyor.
Kendisini gazete ve televizyonların yerine koyduğu da görülen Büyükşehir Belediyesi, söz konusu ziyaret ve kabulleri “Bursa’da haftanın özeti”, “Büyükşehir’in konukları, haftanın ziyaretleri” gibi başlıklarla takipçilerine iletiyor.
Büyükşehir’in icraattan çok şova yönelmesi Bursalıların da dikkatinden kaçmıyor.
İşte o paylaşımlara verilen tepkilerden bazıları:
TALEPLER VE ŞİKAYETLER YANITSIZ KALIYOR
Büyükşehir’in sosyal medya paylaşımlarının sonuçsuz kaldığı Twitter kullanıcılarının yorumlarından da belli oluyor. Kullanıcılar, belediye paylaşımlarının altına sorunlarını, şikayetlerini ve taleplerini not ederken, bu paylaşımların yanıtsız kalması dikkat çekiyor.
Sosyal medyada yaşanan bu durum Büyükşehir Belediyesi’nin danışman kadrosunun yeterliliği konusunda soru işaretlerine yol açıyor.