Bursa, artık her türlü turist gelsin anlayışından “Bursa’ya uygun turist” planlamasına geçiyor.
Konuyla ilgili çalışmayı yürüten Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA) Genel Sekreteri İsmail Gerim, Olay gazetesi Başyazarı Ahmet Emin Yılmaz’a açıklamalarda bulundu.
Gerim’in açıklamaları şöyle:
‘HEDEF KİTLE BELİRLENİYOR’
“Bursa’nın turizm tanıtım faaliyetlerinin daha planlı yönetilebilmesi için Bursa Valiliği koordinasyonunda, Bursa Büyükşehir Belediyesi işbirliğinde BEBKA tarafından Bursa Turizm Tanıtım ve Marka Stratejisi hazırlandı. Bu çalışmayla hedef kitlenin belirlenmesi, Bursa markasının özgün kimliğinin ve iletişim stratejisinin oluşturulması ve hedef pazarlara yönelik pazarlama çalışmalarının yürütülmesi gibi faaliyetler planlanıyor.”
‘İLK HEDEF GÜNEY KORE’
“Geçen ay Seul’de en büyük 5 turizm acentesi ile birebir görüştük. 45 seyahat acentesinin geniş katılımı ile Bursa Eskişehir ve Bilecik’in sahip olduğu turizm değerleri sunumu yaptık. Ağustos sonunda Koreli etkin blogger ve influencerlardan 10 kişilik bir ekibi ağırlayacağız. Ekim ayı içinde de önde gelen Kore acenteleri gelecek.”