SOCAR Türkiye’nin geçtiğimiz gün yayınlanan reklamındaki Bursa silueti sosyal medyada farklı yorumların yapılmasına neden oldu.
Büyükşehir Belediye Stadyumu’nun da yer aldığı karede Bursa’nın betonlar içerisindeki görüntüsü ve şehir merkezindeki yeşil alanların yok denecek kadar az oluşu Bursa’nın geldiği son hali çarpıcı bir şekilde ortaya koydu. Hava kirliliğinden muzdarip olan Bursa’nın bu problemi de reklam filmindeki görüntüde kendine yer buldu.
Bu yılın başlarında Bursagaz’ı devralan SOCAR’ın ismi daha önce de Bursaspor sponsorluğu için geçmiş, ancak şirket bu konuda herhangi bir girişimde bulunmamıştı.
Bursa’nın yapı stoğu ve çarpık yapılaşmasın yanı sıra tüm Türkiye’de akla gelen ‘Yeşil Bursa’ imajının da sona erdiğini ilan eden reklam filmi için Bursasporlu taraftarlar ise stadyumun görünmesi sebebiyle sponsorluk alameti olarak algıladı.