Kapanmanın eşiğinden döndü! Olay Medya'dan ilk açıklama | Bursa Haberleri - Bursa.Net.TrBursa Haberleri – Bursa.Net.Tr

19 Nisan 2024 - 17:34
SON DAKİKA

Kapanmanın eşiğinden döndü! Olay Medya’dan ilk açıklama

Bursa medyasının köklü kuruluşlarından Olay Medya’nın geleceği kent gündeminde tartışma konusu olmaya devam ediyor. Yaklaşık 1.5 ay önce kapatılacağı haberleri yayılan Olay Medya’dan bugün ilk açıklama geldi.

reklam
Kapanmanın eşiğinden döndü! Olay Medya’dan ilk açıklama
Son Güncelleme :

26 Ekim 2019 - 10:25

reklam

Olay gazetesi, 33. kuruluş yıldönümünde “Bu gurur Bursa’nın” manşetiyle çıktı.

“OLAY’ı OLAY yapan siz değerli okurlarımıza şükran borçluyuz… Gösterdiğiniz sıcak ilgiye, eleştiri ve önerilere yürekten teşekkürler. Birlikte nice yıllara” ifadeleri kullanılan haberde, Olay gazetesi adına şu açıklama yer aldı.

“Bundan 33 yıl önce büyük bir idealle yola çıktık. ‘En iyi olmak’… Bu uğurda çok emek verdik. Bursa ile birlikte biz de büyüdük. Kısa sürede ‘Türkiye’nin en büyük şehir gazetesi’ olduk.

Şimdi 33 yaşındayız. Doğanın kanunu gereği değişimler bizi zorlasa da dimdik ayaktayız. Türkiye ve Bursa’nın fark yaratan ismi Cavit Çağlar’ın önderliğinde tüm engelleri aşarak, yolumuza devam ediyoruz.

Önümüzde birlikte kat edeceğimiz nice yıllar var. Ve biz okurlarımızdan aldığımız güçle Bursa için doğruları yazmaya devam edeceğiz.”

OLAY TV KAPANACAK MI?

33. yıl için özel bir ek de çıkaran Olay gazetesinin TV ve radyoyla birlikte yayın hayatına son vereceği haberi 19 Eylül’de ortaya çıkmıştı.

Olay Medya Kurucusu, eski Devlet Bakanı Cavit Çağlar’ın “Maaş ödeyemeyen patron olmaktansa kapatırım” diyerek aldığı kararın ardından Olay gazetesinin yayınına devam edeceği, OLAY TV ve OLAY FM’in eylül ayı sonunda kapatılacağı iddia edilmiş, ancak üç kurumda yayınını sürdürmüştü.

Bursa’da medya kulislerinde şimdi de OLAY TV’nin ekim ayı sonunda kapanacağı konuşuluyor.

reklam

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
reklam
reklam